CUM ANULEZ COMANDA
Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare.
Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul "Anulează comanda".
Comenzile cu plata nefinalizată expiră în 24 de ore de la înregistare și nu vor fi reactivate.
ANULAREA TRANZACȚIEI PRIN CARD
Anularea tranzacției este posibilă, acest lucru trebuie solicitat în aceeași zi către banca emitenta.
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
RAMBURSAREA / RESTITUIREA TRANZACTIEI
Produsele pot fi returnate intr-un interval de 10 zile de la data intrarii in posesie numai daca:
- au fost deteriorate in timpul transportului
- exista lipsa de satisfactie fata de produs (in caz ca aveti indoiala in privinta originalitatii produselor).
Produsul returnat trebuie sa contina ambalajele originale si sa nu aiba semne vizibile de folosinta.
Rambursarea fondurilor se face in 10 zile de la primirea returului, prin aceeasi metoda folosita la plata (mandat postal pentru plata la livrare sau rambursare pe card pentru plata prin card).
Se ramburseaza doar valoarea produsului, fara taxele de transport.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 zile de la acceptarea returului.