Gin LARIOS 12 Flor de Azahar Premium Mediterranea 40 Grd Spania St07L
În Málaga, nu se trăiește bine, se trăiește cu artă. Și arta se găsește în cei care nu se uită la ceas, sau în cei care știu să mănânce bine, dar nu scump. Arta stă în a râde chiar și de propria umbră, în a cânta, chiar dacă nu știi cum, sau în a dansa, chiar dacă te împiedici, în a te întoarce acasă cu mai mulți prieteni decât aveai când ai plecat. E pe stradă, în agitație, în încrederea în sine, în conversațiile de după cină. Dar mai presus de toate, stă în a savura apusuri frumoase la malul mării și în cele 12 ingrediente mediteraneene din fiecare pahar de Larios 12, astfel încât orice ai face cu el în mână te face să simți că A Trăi Bine este o Artă.
Ginul răcoritor Larios Premium inspiră și este vedeta acestei campanii, invitându-i pe toți să descopere că a trăi bine este o artă și că există o altă modalitate de a înțelege viața, mai à la Málaga. Larios 12 este un gin premium de o calitate excelentă, creat dintr-o combinație exotică de 12 plante naturale în 5 distilații. Echilibrul, aroma fină și nuanțele infinite ale acestui gin premium sunt caracteristicile perfecte pentru a te bucura de o conversație cu prietenii, de o conversație lungă după cină sau de apusurile mediteraneene.
Istoria Larios este marcată de momente importante care au modelat caracterul și identitatea mărcii noastre, ceea ce a dus la considerarea acesteia ca fiind una dintre cele mai emblematice mărci din țara noastră.
1866 Originile Larios datează din 1866, anul în care compania antreprenorului francez Charles Lamothe și a partenerului său spaniol Pedro Jiménez (Jiménez & Lamothe) au fondat o distilerie în Málaga.
1916 Cel de-al treilea marchiz de Larios a fondat Casa Larios după ce a achiziționat distileria Jiménez & Lamothe, dând naștere Larios y Cía.
1933 Larios y Cía. se inchide. Se înființează Larios S.A.
1950 Larios a început să iasă în evidență în sectorul băuturilor spirtoase prin designul său inovator. De-a lungul istoriei sale, Larios și-a evoluat formatul, rezultând o sticlă mai stilizată, modernă și autentică.
1960 Ginul Larios devine unul dintre produsele vedetă ale „long drink-ului”, un concept încă învechit, dar care avea să fie esențial în deceniile următoare.
1980 În anii 1980, Larios era ginul cel mai bine vândut în Spania, cu o cotă de piață de 55,4% (Nielsen, 1988).
1990 În anii 1990, Larios a lansat Calendarul Larios. Fiecare lună a fost reprezentată de 12 personalități din diverse domenii, precum modă, televiziune și film. Aceasta a fost însoțită de o mare petrecere de lansare, care a contribuit la răspândirea numelui mărcii.
2009 Larios 12 se alătură familiei Larios, adăugând un gin de calitate premium portofoliului Larios.
2015 Se naște Larios Rosé, un gin evocator și sofisticat, cu o aromă intensă de căpșuni.
2016 În acest secol și jumătate de istorie, Larios s-a dovedit a fi un brand de ultimă generație, care se reînnoiește, își consolidează caracterul mediteranean și, cel mai important, păstrează calitatea produsului său. De aceea, acest an, 2016, a fost foarte special pentru brandul nostru, deoarece sărbătorim cea de-a 150-a aniversare.
2018 Se lansează Larios Citrus: o nouă creație fină și răcoritoare care transformă experiența aperitivului și extinde totodată posibilitățile oferite de gin tonic. O nouă expresie a „Spiritului Mediteranean”, cu care Larios își continuă angajamentul față de inovație și crearea de noi produse de calitate care își extind familia Premium.
Astăzi Larios este integrat în prezent în BeamSuntory, în urma achiziției grupului Beam de către compania japoneză Suntory. Unele dintre mediile publicitare tradiționale ale mărcii, cum ar fi publicitatea outdoor și revistele, au fost menținute, iar campaniile sale au fost adaptate comunității digitale și rețelelor sociale, ajungând la consumatori într-un mod mai intim și direct.
- Tip
- Gin
- Alcoolemie
- 40 % vol.
- Volum
- 700 ml
- Tara
- Spania